متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

فایل اکسل تهیه صورت وضعیت ابنیه و راه و باند

فایل اکسل تهیه صورت وضعیت ابنیه و راه و باند: 

فکر می کنم به زودی این دو فایل را بر روی اینترنت آپلود کنم .  البته امیدوارم .  چون پس از استفاده  از فایل اکستیم واشکالاتی داشت که من موقع اجرا با اون برخورد کردم:
۱- صفحات زیادی که ایجاد و باید پرینت می شد بخصوص در مورد پروژه های صنعتی که زیرپروژه های متعددی دارند و نسخه فیزیکی صورت وضعیت را به چندین زونکن می رسوند.
۲- در فصول بعد از ۹ که صفر پیشوند فصل از بین می رفت گاهی بعضی از آیتمها را در بخش مالی نمی خواند و  بخش مالی افتضاح می شد.
۳- جدا بودن شیت مالی هر فصل  زحمت فیلتر و پرینت گرفتن را چند برابر می کرد .
۴- در فصل ۲۸ مشکل داشت و بخصوص وقتی که محل تامین مصالح شما چند کارخانه بود (‌مثلا شما آجر فشاری را از یک کارخانه و آجر سفال را از جای دیگه تهیه می کردی نمی تونست مجزاشون کنه . فیلترش هم دستی و وقت می برد.)
۵- با اضافه شدن یک ردیف به آیتم فهرست مشکلات عدیده ای توی بخش محاسبات فصول پیش می اومد که گاها قابل کنترل نبود.

این شد که به فکر افتادم یک برنامه کاملا مجزا برای خودم بنویسم که این مشکلات را نداشته باشه و محاسبات را هم قابل کنترل تر ارائه بده و اشکالات زودتر به چشم بیاد   تا حالا ۹۰٪ کار انجام شده و با همین نرم افزار نیمه تمام سه صورت وضعیت رد کرده ام و امیدوارم ۵٪ مشکلات باقی مانده اش را هم به زودی برطرف کنم و بگذارمش روی اینترنت  برای استفاده دوستان .  

البته تکسایه چیز دیگه است .

  

 برای دریافت این فایل با موبایل زیر تماس حاصل فرمایید. 

 

۰۹۱۳۸۳۸۱۹۳۷

http://www.metror.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 13:01

سلام دوست عزیز
از اینکه وقت گذاشتی و نرم افزار و اصلاح کردی ممنون
منتظر هستیم

میلاد دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 21:24

90 به علاوه 5 میشه 95
هیچوقت پس نرم افزارت کامل نمیشه

احسنت برشما
البته خوشبختانه این فایل و فایل های تکمیلی دیگر ( ابنیه و ... ) در همان سال توسط بنده آماده شد اما :
به واقع اولین نفری بودید که متوجه این ریزه کاری شدید یا حداقل این توجه را اعلام کردید.
بهرحال این فایل اصلا بر روی اینترنت منتشر نشده و تا اطلاع ثانوی منتشر نمی شود. دلیلش به همان دلیل 5% آخری که گفتید !! و رفع این مشکل آخر نیز بدین شکل است که :
این فایل تنها به فراگیرانی که در دوره های " تهیه و تنظیم صورت وضعیت " سایت مترور شرکت نموده اند و خواهند نمود ارائه گردیده است و ارائه خواهد گردید.

اگر ایمیلتان را مجدد بگذارید!! هدیه این توجه شما را به حضورتان اعلام می کنم و درصورتیکه مایل بودید از این هدیه استفاده نمایید.


با تشکر - جعفرزاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد