متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

چک لیست تهیه و تنظیم صورت وضعیت

این هم فایل چک لیست تهیه و تنظیم صورت وضعیت در پروژه های بزرگ (‌ EPC و ... ) 

 

چک لیست تهیه صورت وضعیت 

 

 پسوورد فایل پی دی اف :  1 

( جهت باز نمودن فایل پی دی اف عدد   1   را وارد کنید).

 

 

تهیه کننده : احمد رضاجعفرزاده  

www.metror.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
ناصر حسین زاده شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 22:06

سلام
وبلاگ بسیار جالبی دارید
من هم در زمینه ی متره فعالیت دارم و دردفتر فنی
استادیوم پیروزی تهران مشغول هستم(تقریبا مسئول)
البته معلومات من بسیار کمتر از شماست و بسیار از ویلاگ
شما استفاده می کنم
متاسفانه دیر به دیر آپ می کنید.
اگر امکان دارد لیستی از سایت های مربوط به رشته کاریمان
ارائه کنید.
ضمنا لطفا پستی راجع به claim کردن بنویسید.

از ابراز نظرتان بسیار سپاسگزارم.
دیر به دیر آپ شدن مربوط به فرصت کم بنده برای ثبت بعضی داشته هایم در دنیای وب بوده است . یادگیری را بیشتر ترجیح می دهم اما اگر فرصتی شود از اشتراک داده هایم دریغ نمی کنم.
در مورد claim باید بگویم بحث بسیار بسیار گسترده ای است . سعی کرده ام نمونه هایی عملی را برای کاربران بازگو کنم ولی اگر عمری بود حتمن یک پست پرباری در این زمینه ارائه خواهم داد.
یادگیری و مطالعه را فراموش نکنید.
کتاب و البته دنیای اینترنت هر دو می توانند یار مهربان باشند اگر از آنها دوری نکنید و قسمتهای خوبش را از دست ندهید.

اگر تجربه یا آموزه ای دارید که برای سایر کاربران ( که بنده هم جزئی از آنها هستم ) مفید می دانید در قسمت نظرات بگذارید بنده به اسم خودتان منتشر خواهم نمود.
موفق باشید. جعفرزاده

فری چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 09:50

ممنون احمد رضا
میشه نمونه های دیگه ای از فرم های صورت وضعیت رو برام میل کنید

به بخش دانلود در سایت مترور مراجعه نمایید
www.metror.ir
ضمنن اگر نبود ، موارد را بصورت موردی در همان بخش سایت ، بصورت نظرات اطلاع دهید تا برایتان جهت دانلود در سایت بگذارم.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد