متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

متره و برآورد ٫ صورت وضعیت ٫ تعدیل و آنالیزبهاء

متره و برآورد ٬صورت وضعیت ، تعدیل ٬ قیمت جدید ٬ آنالیز بهاء و سایر اصول قراردادی و اجرایی٬ ادعا وClaim + تهیه و تدریس و آموزش

یک عذرخواهی بابت نحوه نمایش تعدادی از لینکها و صفحات وبلاگ

دوست عزیزی تذکر داده اند که :


٫٫فونت های وبلاگتون رو درست کنید

لینک عکس ها رو هم نذارید
عکس ها توی صفحات وبلاگ نشون داده بشه٫٫


خدمت دوستان عرض کنم که ویندوزم مشکل پیدا کرده و اینترنت اکسپلوررم کلن قاط زده و فعلن دارم با یک فایر فاکس پورتابل کارم را راه می اندازم که همین مشکلاتی را که فرموده اید و چند مشکل دیگر را بدنبال داشته است.

اگر فرصت کنم به زودی ویندوزم را عوض میکنم ولی با توجه به نرم افزارهایی که دارم یک وقت اساسی نیاز دارد (‌جهت اطلاع فقط نصب مجدد تکسا و مبنا چیزی حدود یک ساعت وقت می خواهد و الی آخر ).

به همین لحاظ فعلن با این فونتها و لینکها بسازید .

می دانم شما کاربران گرامی بیش از این استحقاق دارید و من هم حتا از کار خوب خوشم نمی اید چه برسد به کار ضعیف (‌فقط باید کارها را عالی انجام داد ) ولی تا اینجا فعلن مرا ببخشید. هرچند عذر خواهی فقط توجیه ارائه کار ضعیف است.و من خودم چقدر از این کار متنفرم .


بهر حال دو راه وجود دارد یا تا زمان نصب ویندوز جدید و نرم افزارهایم چیزی توی وبلاگ ننویسم یا تا آنموقع به همین منوال ادامه بدهم .


بنظرم با اعتقادی که به ارائه کار عالی دارم بهترین کار این است که فعلن مطلب دیگری ارائه ندهم  .

پس تا آن موقع بدرود .( حداقل تا یک هفته آینده محال است زیرا هفته آتی یک صورت وضعیت تعدیل و یک دفاعیه دارم که نمی توانم ریسک کنم و فعلن ویندوز لپ تاپم دست نمی خورد و برنامه ریزی تعویض ویندوز می ماند برای دو هفته بعد)


از همه شما  برای دو هفته آتی که عدم ارائه مطالب ناگزیر است ٬ مجددن عذر خواهی میکنم.


موفق باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
فراهانی جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 09:33 http://hfarahani48.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید...
عصر دائما ویندوز را نصب کردن و دنبال برنامه ها رفتن تقریبا ساده شده است...
پیشنهاد:
شما با بهره گیری از نرم افزار Norton Ghost9 با یک بک آپ گیری از درایو سیستم دیگر نیازی به صرف زیاد وقت نخواهید داشت و تمام دریورها شما مثل روز اول است که مورد نظر شماست...
البته شما استاد هستید و اگر جسارت کردم ببخشید...
چون آدرس داده بودید(ایران ساره) گفتم که یک راهنمایی کوچک دوستانه کرده باشم...
موفق و موید باشید...

از راهنمایی شما بسیار سپاسگزارم و از نکته سنجیتان بسیار خوشحال شدم.
البته :
۱- بنده یک برنامه هفتگی ٫ یک برنامه ماهانه و یک برنامه غیر پریودیک برای پشتیبان گیری دارم .

۲- صحیح می فرمایید عصر مذکور نه تنها ساده شده که در حال گذشتن و رسیدن به غیر ممکن ها شده است اما توجه فرمایید که ما در کشوری زندگی می کنیم که اغلب نرم افزارهای موجود در بازار غیر ارژینال است ٬ یعنی همین برنامه Norton Ghost9 را هم باید قفل شکسته اش را استفاده کرد .بدون آنکه کسی آن را یک ساعت گارانتی نماید.
۳- وقتی ما یک ویندوز ارژینال نمی توانیم داشته باشیم ( که اگر هم داشته باشیم باز هم مصیبت داریم چون با بقیه نرم افزار های تقلبی و قفل شکسته مشکل خواهیم داشت ) ریسک های زیادی را باید ببینیم و پیش بینی کنیم.
۳- همکار گرامی
دقت شود داشتن اطلاعات چند پروژه روی سیستمت که تنها یکی از آنها یک پروژه ۴۰۰ میلیاردی است و بهر حال اینکه مجبور می شوی چند نرم افزار ارژینال و غیر ارژینال را در کنار هم استفاده کنی ریسک پذیری بالایی دارد .
هیچ شرکت تخصصی بک آپ و بازیابی اطلاعات حاضر نیست نرم افزارهایی را که ارژینال نیستند گارانتی نماید.حتا گارانتی کردن نرم افزارهای ارژینالی که در کنار نرم افزارهای قفل شکسته استفاده می شود هم بطور صددرصد گارانتی نمی شوند . ضمن آنکه وضعیت کلی گارانتی و خدمات پس از فروش در کشورمان را هم که بهتر از بنده مستحضر هستید.
و نکته آخر تعدادی از نرم افزارها از جمله تکسا و مبنا در addremove ویندوز قرار نمی گیرند و با هربار تعویض یا بقول شما بازیابی از پشتیبان باز هم باید نصب مجدد شوند و نصب مجددشان اگر مشکلی در دیتابیس و پایگاه اطلاعاتیشان وجود داشته باشد باید بطور کامل انجام گیردو صرف زمان
و این راه سر دراز دارد.

باز هم از راهنماییتان بسیار سپاسگزارم و خوشحال می شوم در کنار همکاران و اساتید محترم همچنان به فراگیری دانش و تجربه مشغول باشم.

جعفرزاده 29-03-89
فعلا از یکی از پروژه های فولادی کشور

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد